obey-robots.txt
22 Juli 2017, 18:40
Navigatie
Ledenenquête
Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag?

Ja
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Ja 65% [73 stemmen]
65% [73 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heeft dit forum je geholpen met je probleem of vraag? Nee 35% [39 stemmen]
35% [39 stemmen]

Stemmen: 112
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 30 aug 2010
Steun ons
Voordeelcode: gebruikers2017 I-Telligent Usenet
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Tele2 Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL
 Onderwerp afdrukken

grenzeloos Tele2

kletskater
Na eerst van Telefoon en internet verstoken te zijn door Tele2 zie http://tele2.gebr...post_19506

heb ik eindelijk sinds gisteren een acceptabele snelheid op de bruikleen dongel.
Hiermeer surf ik en beantwoord ik mail, dus geen download oid.
Sinds vanochtend heeft Tele2 de snelheid omlaag gegooid:
Name:
Number: 0900-160200
Content:
Beste klant, uw dataverbruik is bovengemiddeld hoog. Tele2 zal uw datasnelheid tot het einde van de maand verlagen conform de fair use policy. Groet, Tele2
Time: 18/12/2010 09:00:26

Goed Bezig Tele2!! Goed denkwerk ook!!?

klantenservice maar weer gebeld(duur mobiel), die kwam er na 8 minuten acht mij niet te kunnen helpen.
de afdeling die er over gaat is er maandag weer
Gewijzigd door kletskater op 18 december 2010, 17:19
Veel beloven Weinig geven Doet een gek In vreugde leven.
 
kobus1960
Weer een staaltje interne communicatie bij Tele2. Schaamteloos.
Ik wil er nog wel een paar woorden tegenaangooien, maar dat past
niet op een forum.
Danielle van Tele2 Webcare....................Angry
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kletskater
Zou handig zijn dat de verschillende afdelingen elkaar goed informeren zodat dit soort stomme fouten niet gebeuren..
Maar misschien is dat een te hoge verwachting..
Voor een organisatie die er een maand over doet om een klant weer aan te sluiten..
En slecht/niet zijn klanten informeert.
Veel beloven Weinig geven Doet een gek In vreugde leven.
 
kletskater
Zijn dit de normale waarden voor een gemiddelde snelheid met Tele2 dongel?
Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland 14.9 KByte/sec
(=119 kbps)
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen. 6.3 KByte/sec
(=50 kbps)
Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. 94.0 Conn/min

gemeten met speedtest.nl(of moet ik daar een andere tool voor gebruiken?)
Gewijzigd door kletskater op 22 december 2010, 15:27
Veel beloven Weinig geven Doet een gek In vreugde leven.
 
kletskater
Caalrami
ik zou het uitgebreide assortiment van de mediamarkt niet willen vergelijken met het aanbod van Tele2
Verder mag je er van uit gaan dat wanneer je door Tele2 door een keuzemenu wordt geleid je vervolgens niet de schoonmaakster aan de lijn krijgt, maar iemand die ter zake kundig is, probleem oplossend denkt, klantgericht is,
En wanneer men zaken beloofd deze ook nakomt
Veel beloven Weinig geven Doet een gek In vreugde leven.
 
kobus1960
In de mediamarkt kan je ook niet verwachten dat een verkoper van de afdeling navigatie .
je alle info over een pc kan geven.


Wat kan je deze weken überhaupt van Tele2 verwachten, geen updates, geen snelheid verbetering,
geen uitlevering Comtrend, tientallen klanten in de stress, contracten die ineens weer niet bestaan,
ik zou zeggen wegwezen. Bovendien mag een klant die afgescheept wordt met een dongel van
Tele2 hopen een antwoord van de afscheper.
Er zal best veel goed gaan, maar te veel gaat totaal mis.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kletskater
Wat ik er niet bij vermelde:
doe ik voor de volledigheid nu maar even wel.
ik belde overdag, doordeweeks en kreeg te horen dat de troubleshoot afdeling er niet was.
Zo zijn er ook medewerkers van de klantenservice die je domweg weigeren door te verbinden met die afdeling, ondanks dat je naam van betreffende TST medewerker noemt waar je mee doorverbonden wil worden.
Dat ik die dame na 2 december niet meer aan de lijn heb gekregen, dat je wordt afgepoeierd, met een kluitje het riet in wordt gestuurd, dat de waarheid, onrecht wordt aangedaan, dat men dingen beloofd en niet nakomt, dat men een klant doodleuk een maand zonder telefoonaansluiting durft laten zitten, allerlei smoezen en uitvluchten bezigt, dat verbaast me, maakt me boos, frustreert me, en geeft me geen goed gevoel voor de toekomst.
Hier zijn al wel conclusies gemaakt maar die hebben tijd nodig.
Ik denk alleen dad elke isp wel problemen kent, ben nu op andere fora aan het kijken waar de minste problemen onopgelost blijven.
Een isp die als oplossing aandraagt een contract zonder boete tussentijds te ontbinden om zo een probleem op te lossen, bij dienstweigering eigen dongel je doorverwijst naar de dongel van vodafone, verdient het niet zo veel klanten te hebben
Veel beloven Weinig geven Doet een gek In vreugde leven.
 
kobus1960
De navigatie verkoper van Mediamarkt wijst me vriendelijk de PC verkoper, is geen moeite
voor die persoon, dat zit bij dat bedrijf onder 1 dak. Bij Tele2 blijkbaar niet.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kletskater
caalrami ik denk dat ik bij #7 antwoord geef op jou kanttekening
ik vraag niet aan de schoonmaak om een oplossing, maar wanneer de klanten service niet doorverbinden wil moeten ze problemen zelf oplossen..
Je komt niet voor niets met de naam van een afdeling en een medewerker aanzetten, verder staat mijn casus als het goed is uitgebreid omschreven in hun systeem. dus begrijp ik zo´n weigering niet tenzij ze daartoe opdracht hebben
Veel beloven Weinig geven Doet een gek In vreugde leven.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'grenzeloos Tele2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Tele2 voip: is dat SIP of H.323 Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) 2 10 juli 2017, 14:39
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen 5 11 februari 2017, 13:00
kann Dreambox het signal van tele2 ontvangen? Settop boxen / digitale ontvangers IPTV 2 11 januari 2017, 12:46
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten 2 21 augustus 2016, 10:07
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen 2 08 augustus 2016, 12:58
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bill 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

10 april 2017, 11:29
wie kan mij uitleggen waar ik op mijn IPhone 5 de sms instellingen kan vinden?

16 oktober 2016, 23:35
hoi ik heb een probleem met mijn xbox hij verbindt niet met xbox-live. Er staat NAT-melding. Heeft iemand een oplossing?

14 oktober 2016, 07:35
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge

14 juli 2016, 12:17
hoe kom ik op de ftp server ?