obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Tele2 sluit alles ongevraagd af
cornfed
Zo zijn wel veel kleine providers begonnen vroeger.
Tot ze over de kop gingen of opgekocht werden.

Ik denk dat je nu geen voet meer ertussen krijgt. De markt zit potdicht.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
kletskater
ernstig offtopic....GrinGrin
Veel beloven Weinig geven Doet een gek In vreugde leven.
 
kletskater
Ernstig en teleurgesteld ontopic dan maar:

Hele dag GSM naast mijn oor gehouden
helaas niets vernomen van Tele2
Danielle(neem aan dat ik die naam wel mag vermelden!!) gaf aan dat ik gebeld ging worden..
Vertelde er alleen niet bij of dat voor 28december gaat zijn..
Gewijzigd door kletskater op 14 december 2010, 21:17
Veel beloven Weinig geven Doet een gek In vreugde leven.
 
jpt
@klestkater
ik neem aan wel met zo een handig elastiekje om je hoofd ?(helaas geen voorbeeld meer)
een van de eerste handsfree mogelijkheden!


niet terug bellen is helaas (heel erg)aan de orde van de dag je ziet er hier meer klachten over(ook bij mij)
kan zijn dat ze noch teveel met het feest van vrijdag in hun hoofd zitten.

jammer jammer jammer
kleine foutjes worden gezamelijk een grote berg
waar je gewoon tegenop kijkt!
 
kletskater
@JPT
de postbode elastieken liggen klaar(en de schuursponsjes ook)

Ik zag net dat Danielle online is geweest heb haar net gemist is al wee 7 minuten weg.
Nu maar hopen dat mijn probleem weer onder de aandacht van de troubleshoot afdeling wordt gebracht, de datum van 28 december(waarop 15 minuten la bellen en testen gepland staat) vervroegt wordt
Teneinde weer snel telefonie en internet te hebben.
Geen idee wat daar nu het probleem van is want ik wordt tnt niet geïnformeerd over de stand van zaken.
Veel beloven Weinig geven Doet een gek In vreugde leven.
 
kobus1960
"Danielle" is een verzamelnaam voor Tele2 Webcare medewerkers.
Voor zover men dat nog niet wist? Gezien de lijn die Tele2 op het moment
voert, wordt onze lijn ook wat pittiger. Ook een aanmoediging voor wachtende
en teleurgestelde klanten om wat steviger te werk te gaan.
Let wel, blijf ten alle tijde hoffelijk naar de medewerker toe zij/hij kan er niets
aan doen. Denk aan ingebrekestelling en wanprestatie.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Tele2 Webcare
Beste kletskater,

Mijn excuses dat je hier nog niet over gebeld bent.
Ik heb direct contact opgenomen met mijn collega hierover en ik heb gevraagd om je vandaag nog terug te bellen.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
 
kletskater
Danielle bedankt voor de moeite,
het heeft geholpen ... werd direct gebeld

-Er is nog niet bekend of ik minder dan een maand verstoken blijf van telefoon en internet
-verder lijkt het of ik in een zwartepieten/schapenspel ben terechtgekomen.

kpn beweert (zie eerder in dit topic) dat de datum van 28 december een wensdatum is van Tele2
Nietus zei de meneer van T2 vanmiddag.

Daar zit ik als klant dus tussenin te bengelen..

Heb tevens verteld dat ik het gevoel heb aan het lijntje gehouden te worden omdat ik slecht en pas na tussenkomst van een forum geinformeerd wordt van de voorderingen(die er niet blijken te zijn)
Er werd beterschap beloofd rondom de terugkoppeling naar mij en hopelijk wordt er nu ook een maximale inspanning geleverd om mij weer aan te sluiten.

Benieuwd of Tele2 durft iets in rekening te brengen voor de maand December!/Wie mijn onkosten gaat vergoeden. Moet ik daarvoor bij KPN(de veroorzaker zijn of Tele2 die dit kon laten gebeuren zonder zijn abbonee van te voren te informeren.
Gewijzigd door kletskater op 15 december 2010, 17:44
Veel beloven Weinig geven Doet een gek In vreugde leven.
 
cornfed
De enige met wie een relatie hebt, is Tele2. En bij hun moet je aankloppen voor restitutie van je abonnement en vergoeding van de belkosten.
Maar daar moet je wel zelf achteraangaan. Uit zichzelf zal Tele2 (vrijwel) nooit iets vergoeden.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
loogie
Cornfed, hoe pak je dat het beste aan, via de HD?
Of moet dat via een brief.
Overigens heb ik in 7 weken tijd minimaal 30x gebeld (met een gemiddeld gesprekje inclusief wachttijd van 30 min).
Moet ik nu alle tijden/kosten opschrijven, of??

Tips welkom dus.
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 sluit alles ongevraagd af', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Tele2 voip: is dat SIP of H.323 Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) : 2 10 jul 2017