Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Tele2 sluit alles ongevraagd af
kletskater
klantenservice gebeld omdat ik om 18.00 nog niet aangesloten was
en dat gaat vandaag ook niet meer gebeuren.
De computer/het systeem is aan het resetten en mw. van de ks kon zien dat morgenochtend alles geregeld moet zijn om 9.35 exact..
Dat Tele2 hier toch al ruimschoots de tijd voor heeft gehad..

het is vervelend voor u meneer.. mw begreep dat ik hier ondertussen andere benamingen voor heb.
Veel beloven Weinig geven Doet een gek In vreugde leven.
 
kobus1960
Weer een schandvlek op de reputatie van Tele2, of zoals je wil in de huidige tijd,
een bevestiging van de werkwijze van Tele2.
Gewijzigd door kobus1960 op 28 December 2010, 20:16
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kletskater
het geheel verdient al geen schoonheidsprijs...
De afwerking is al van het zelfde..
Webcare en troubleshootteam hullen zich in stilzwijgen
De klant wordt gepiepeld
En het kan allemaal zo maar
nu eens kijken hoe soepel ik mijn onkosten terug ga krijgen
Veel beloven Weinig geven Doet een gek In vreugde leven.
 
kletskater
prima toko hoor die kruideniers winkel die Tele2 heet!! niks mis mee
zou eerst gisteren aangesloten worden..
daar kijk je een volle maand zonder telefoon en internet naar uit

28-12 nog niets te horen.. dooie lijn
nee meneer het wordt morgenochtend 29-12 om exact 9.35 dat kan ik hier zien in het systeem
niet dus.. heb nog altijd een dooie lijn

en zo te horen zijn er meer klachten want nu ik naar de kantenservice bel krijg ik een lieftallig bandje dat me verteld dat alle lijnen bezet zijn.
kort gezegt ik ben heel heel heel erg tevreden hoe dit allemaal loopt(not)

NB
toch de klantenservice nog aan de lijn gekregen
medewerker heeft 3 metingen uitgevoerd op mijn lijn
de conclusie is dat er iets fout zit in de wijkcentrale
gaat een servicemonteur langs sturen die op zijn vroegst morgen3012 in de wijkcentrale kan kijken wat zijn collega gisteren over het hoofd heeft gezien
Gewijzigd door kletskater op 29 December 2010, 09:11
Veel beloven Weinig geven Doet een gek In vreugde leven.
 
kobus1960
Prutsers zijn het. Sad
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kobus1960
Zie het in de context, ik sta of bekend als zuur, of als iemand die
een slechte dag heeft, even doorheen prikken.
Bovendien is besloten de inzet richting Tele2 wat steviger te maken.
Nog net geen gele kaart pakken zeg maar.

Correctie van mezelf s=k
Gewijzigd door kobus1960 op 29 December 2010, 21:14
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kletskater
Vindt dat ik minder zuur reageer dan hoe ik me voel.
Tele2 verdient een pluim voor hoe ze deze zaak aanpakken.
Al sinds 30 november zitten ze er boven op.
Kan het bedrijf niets aan doen dat ze 28 december de wijkcentrale hebben gevonden, maar vergeten zijn te checken of alles werkt,
- ze de beloofde aansluitdatum niet halen,
- de klant er zelf achter aan moet omdat het niet werkt(belachelijk om nazorg te verwachten, om te kijken of alles werkt.
- verder is het waarschijnlijk ook normaal een computer de schuld te geven als een procedure er voor zorgt dat je weet op 29-12 om exact 9.35 de klant alle diensten te kunnen bieden. Dat de klant niets snapt van zo'n procedure omdat Tele2 dan nooit vantevoren gedane beloften kan nakomen.
Zuur ik.... nee hooguit erg teleurgesteld, verbaast,
Veel beloven Weinig geven Doet een gek In vreugde leven.
 
kletskater
knollen en citroenen die over de datum zijn dat dan weer welAngry
Gewijzigd door kletskater op 29 December 2010, 19:14
Veel beloven Weinig geven Doet een gek In vreugde leven.
 
kobus1960
Het is goed om te zien dat men het netjes houdt hier, al mag de toon af en
toe best wat steviger, gezien de prestaties van Tele2, zolang het niet TE is.
Maar daar hebben we weer beheerders voor nietwaar? Wink
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
kletskater
Na 1 1/2 - 2 uur klussen door kpn monteur heb ik sinds vanmiddag 14.00 telefoon en internet.
Enige dissonant op dit moment.. ik heb een vreemd telefoonnummer.

Nazorg klantenservice
Meneer we bellen om te kijken of de aansluiting werkt en alles klopt!

Alles lijkt te werken maar waar is mijn vertrouwde telefoonnummer?

Oh meneer dat zijn we helemaal vergeten in gang te zetten!! sorry sorry
even 10 dagen wachten en u heeft uw eigen nummer terug.

Had dit nu niet in die maand kunnen geregeld worden?
Meneer daar hebben we procedures voor!

Gaan er nu ook nog eens dingen goed bij het zwarte schaap?
Als het het troubleshoot team behaagt gaan ze me hier morgen nog over bellen.
Zal me benieuwen..
Veel beloven Weinig geven Doet een gek In vreugde leven.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 sluit alles ongevraagd af', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 Oct 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 Feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 Sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 Sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 Aug 2017
Advertentie