obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Tele2 kan geen modems uitleveren en kan blijkbaar ook geen alternatief aanbieden!
schooltje
In oktober tele2 besteld, met als opleverdatum 16 jan. Echter toen mijn huidige internetverbinding niet meer actief was, had ik nog steeds niets van Tele2 gehoord. Dus in de week van 16 jan. naar de helpdesk gebeld. En die zeiden doodleuk dat de modems vertraging hebben opgelopen. En dat er 22 jan. begonnen ging worden met de verzending.

Nu heb ik op dit forum ook al gelezen dat die datum van 22 januari waarschijnlijk niet haalbaar is. Dus vandaag naar de helpdesk gebeld, en het alternatief was om met een inbelmodem te gaan internetten (gewoon 10 jaar of meer terug in de tijd) Alleen de tikken die zijn dan wel voor eigen rekening, die wilde Tele2 niet van me overnemen.

Ik vind het slecht dat Tele2 geen goed alternatief aanbied. Ze geven ook de instellingen niet vrij. Ik heb namelijk een ADSL modem staan, van mijn oude provider en het DSL signaal is ook goed. Echter ik weet de specifieke Tele2 instellingen enmijn username + ww niet, dus ik kan het niet instellen.... heeft iemand toevallig een suggestie?
 
Bill
Hoi schooltje (ook op tiscali gebruikers actief? Wink)

In de >FAQ klad< staan de meeste instellingen wel. Natuurlijk niet je username en wachtwoord.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
schooltje
Jep... ik heb Tiscali alleen mijn ouders Tele2Wink

Staan daar ook de instellingen voor als je nog geen Tele2 modem hebt... en weet jij een manier om achter de gebruikersnaam en wachtwoord te komen. Deze willen ze me bij de helpdeks van Tele2 niet geven....
 
Bill
Ja die instellingen staan daar.
Ik vrees dat je alleen via de helpdesk je username en ww kunt achterhalen, tenzij dit al in een bevestigingsbrief heeft gestaan.

Als er al betaald word dan moet Tele2 de gevraagde info wel afgeven. Het kan zijn dat het abo nog niet geactiveerd is.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
schooltje
Ik zal even nagaan of er al betaald is. Ik dacht van wel. Alleen bij de helpdesk wilden ze me deze gegevens niet geven. Het abo is wel geactiveerd, volgens de Tele2 orderstatus. Alleen er is nog geen enkele brief van Tele2 ontvangen.
 
schooltje
Dat schijnt inderdaad het wachtwoord en username van het modem te zijn. Alleen het probleem is dat Tele2 (nog) geen modem heeft uitgeleverd. Dus probeer ik de verbinding aan de praat te krijgen met mijn oude Planet modem, alleen via pppOe heb je een gebruikersnaam en wachtwoord nodig en die heb ik niet en wil Tele2 niet geven....
 
Zonder Modem
Gelukkig heb ik julllie weer gevonden/

Ik zit met hetzelfde probleem .Maar is nog niet opgelost Had eerst Family en nu dus geen modem omdat mijn ADSL super al is opgeleverd.
Dat je die tekort komt kan ik wel begrijpen maar waarom sluit ze me dan niet later aan. de reclame op Tv gaat gewoon door voor een half produkt.
Maar gelukkig heb ik nog een kpn telefoonlijn kan dus wel met mijn 56K inbellen.
Al kost me dat extra geld
Dat doe ik wel met surfmax want ik ga ze ook nog niet wat extra bij tele 2 laten verdienen.


Er is altijd wat met dit bedrijf .
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 kan geen modems uitleveren en kan blijkbaar ook geen alternatief aanbieden!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie