obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de mobiele telefonie.
 Onderwerp afdrukken
Tele2 databundel + BlackBerry?
Phoenix
Hallo,

Ik heb een korte vraag ik heb onlangs een Tele2 abbo genomen i.c.m. een databundel (internet), er is een hoop mis gegaan tijdens deze abbo aanvraag, en toen ik voor het laatste de Klantenservice aan de lijn had kon hij me niet vertellen of Tele2 databundel (internet) wel i.c.m. de BlackBerry (8900) gebruikt kan worden?

Kan iemand dit bevestigen of ontkrachten?

Bijvoorbaat dank,
Phoenix
 
Tele2 Webcare
Geachte Phoenix,

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2
 
Phoenix
Niet om jou nu te kakken te zetten hoor maar dit vind ik uiterst apart, mij is namelijk gisteren verteld door de klantenservice dat er binnen een week BlackBerry gegevens zullen zijn, ik zie dus niet wat u nu voor mij kan betekenen, u dient deze informatie toch ook te weten?
 
cornfed
@ Phoenix

De bovenstaande medewerker van Tele2 kan niet zien wie jij bent.
Ik zou toch even je gegevens sturen.
Hoe meer paardjes voor je werken, hoe beter. Zullen we maar zeggen.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Phoenix
Ik snap wat je bedoeld hoor Cornfed maar dit heeft niks te maken met mijn persoon. Er zijn namelijk helemaal geen BlackBerry gegevens van Tele2 bekend namelijk op dit moment dit is dus geen kwestie die alleen op mij van toepassing is...
 
cornfed
Ja, dat moet je zelf inschatten.
Zelf doe ik niets met een zwartebes of met databundels van Tele2.

Succes ermee...Wink
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Phoenix
In ieder geval bedankt voor input hoor Smile
 
Phoenix
aan WebServiceTele2

U heeft mail.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 databundel + BlackBerry?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie