Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de mobiele telefonie.
Klantenservice geef geen antwoord
|
|
umiak |
Geplaatst op 15 February 2010, 13:06
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 15 Feb 2010 |
11 februari naar 3 verschillende e-mailadressen gemaild dat mijn simkaart niet meer werkt. Vraag om een ander. Telefonisch kan de klantenservice niets doen omdat ik een champion-abo heb. Wanneer gaan ze me eindelijk antwoord geven Op de site rondgekeken hoe ik een ander kan bestellen, maar niets. Alleen staat er dat ik genoeg beltegoed moet hebben voor een nieuwe kaart. Nou ja, heb 30 cent teweinig opstaan en hoe kan ik dan opwaarderen als simkaart niet meer werkt en ook niet kan internetbankieren want ik ontvang tan-code per sms......... Pffffffffffff |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 15 February 2010, 15:18
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Misschien interessant voor je: Info E-Mail Adres Tele2 Webcare |
|
|
umiak |
Geplaatst op 15 February 2010, 15:46
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 15 Feb 2010 |
Ok gelezen.... Nu heb ik iemand aan de lijn gehad. Prepaid Champion is uitverkocht. Willen mij een teelfoon laten kopen (heb er nog maar 6 in de lade liggen) en een abonnement te nemen. Daar heb ik dus niets aan. Hoe krijg ik dan voor mekaar om mijn beltegoed die op simkaart staat terug te krijgen. Wat moet ik nu doen? Een mail sturen naar webservice@tele2.nl of wat bedoel je? En vragen of ze me wel willen helpen.... |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 15 February 2010, 15:54
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Klacht brief sturen lijkt mij beter. Je hebt geld betaald (beltegoed) en je kan er nu niets mee. Als provider moet Tele2 je het mogelijk maken om het beltegoed op te maken. |
|
|
umiak |
Geplaatst op 16 February 2010, 14:33
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 15 Feb 2010 |
Naar welk adres kan ik dat het best sturen? |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 16 February 2010, 19:49
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Tele2 Nederland B.V. Postbus 70041 9704 AA Groningen |
|
|
umiak |
Geplaatst op 18 February 2010, 14:16
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 15 Feb 2010 |
Heb een brief gestuurd en wacht dan af. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klantenservice geef geen antwoord', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Tele2 (geen) webmail. | Klacht over Tele2 | : 2 | 13 Sep 2017 |
Bereikbaarheid klantenservice@tele2.com OFFLINE? | Klacht over Tele2 | : 3 | 20 Feb 2016 |
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 37 | 21 Oct 2015 |
Geen internet bij toevoegen tv dienst | Algemeen | : 3 | 12 Oct 2015 |
Ontevreden over tele 2 en haar klantenservice incl forum en webcare! | Klacht over Tele2 | : 4 | 08 Sep 2015 |
Advertentie