obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
Kan geen geluid regelen op tv
sjeng
IK heb digitale tv en kan met geen mogelijkheid het geluid regelen met de geleverde afstandbediening. Ik heb een nieuwe toegestuurd gekregen net zoals de decoder maar geen van beide doet het.Ook de mute knop werkt niet.Heb reeds een nieuwe hdmi kabel gekocht (50 euro !) maar geen resultaat.Ik kan de geluidsinstellingen op de decoder niet regelen, misschien andere software ??Beeld is gewoon goed maar het niet kunnen regelen van geluid is zeer vervelend.
Wat kan ik nog doen? Heb de helpdesk gebeld ( 20 wachttijd ) met de mededeling dat het aan de tv kan liggen (samsung lcd , is nog geen jaar oud ) dit lijkt mij sterk. Wat nu ???????????????????
 
jessie
Probeer pagina 7 eens (Naar het volume van de Digitale Decoder):

http://www2.tele2.nl/handleidingenpag...eve_TV.pdf
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kan geen geluid regelen op tv', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 37 21 okt 2015
Geen internet bij toevoegen tv dienst Algemeen : 3 12 okt 2015
Geen internet op Vista laptop Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 11 feb 2015
Geen HD? TV diensten : 1 22 okt 2014
Advertentie