obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
wel interactieve TV maar geen digitale TV
ruesen25
Ik heb al jaren een abonnement bij TELE2. en in de loop der jaren heb ik nu Internet (20mCool, telefonie en interactieve TV.

Let wel, ik kan geen televisie kijken want de digitale TV functie werkt niet. Ik kan wel naar uitzending gemist kijken, Video-on-demand en nog een paar andere zaken die ik echter nooit gebruik.

Zijn er andere mensen die een dergelijke samenstelling hebben?

Het probleem is als ik nu wel digitale TV via Tele2 wil ik fors meer ga betalen omdat ik een nieuw 3-in-1 pakket krijg van 45,- Euro (tijdelijk 1e jaar 40 euro). Als ik hier dan uitzending gemist op wil (5,- EUR, alleen mogelijk in combi met HD) betaal ik in totaal 50 euro per maand. Terwijl ik nu slecht 30 Euro per maand betaal.
 
kobus1960
Het pakket wat je NU hebt hoort naar behoren te werken, daar moet je
Tele2 op aanspreken. Dat een eventueel ander pakket meer kost is een
andere zaak en een eigen keuze.
Mocht het pakket wat je nu hebt niet meer werkend gemaakt worden,
ben je vrij om te gaan waar je wil, ook dat is een probleem van Tele2.
Dan krijg je immers een tariefsverhoging opgedrongen welke je ook
het recht geeft op te stappen zonder opzegtermijn.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
Ik ben een beetje in verwarring.
Je hebt jarenlang al tv via Tele2, maar je kan geen gebruik maken van de tv diensten.
Is dat dan al die jaren zo, of is de storing recent?
 
ruesen25
Ik heb enige jaren geleden toen tele2 daarmee begon geupgrade naar een 3-in-1 pakket inclusief erediviesi live. Dit was namelijk goedkoper dan alleen de internet snelheid te upgraden. Later heb ik de eredivisielive (en tv) opgezegd omdat ik daar geen gebruik van maakte (de decoder is/was zo traag dat TV kijken waardeloos was).

Dus toen werd eredivisie live en digitale TV door Tele2 "uitgezet". Ik kon toen echter nog steeds gebruik maken van uitzending gemist en van video on demand.

Mijn probleem is nu dat als ik alleen digitale tv terug wil nemen ik 20 Euro meer ga betalen en ik niet meer op een 2e toestel kan kijken (tenzij ik een extra decoder neem en nieuwe kabels trek)
 
kobus1960
Hoe kijk je nu dan TV over 2 toestellen? Analoog via ander provider?
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
cornfed
Aha, best wel opmerkelijk dat je wel nog gebruik kon maken van Uitzending Gemist en VOD.
Normaal werkt de decoder niet meer als je geen tv meer krijgt.

Hoefde je de decoder niet terug te sturen naar Tele2?
Gewijzigd door cornfed op 16 september 2010, 12:47
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wel interactieve TV maar geen digitale TV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 37 21 okt 2015
Geen internet bij toevoegen tv dienst Algemeen : 3 12 okt 2015
Geen internet op Vista laptop Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 11 feb 2015
Geen HD? TV diensten : 1 22 okt 2014
Advertentie