obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
tele2 stuurt door naar intrum justitia
famkunst
Hoi allen, ik wil bij deze even laten weten wat er bij ons gebeurt nu we bij tele2 met COULANCE zijn weggegaan in verband met het continue problemen hebben met de decoders, dus tv, van tele2.

Al geruime tijd hebben we aangegeven, denk ong vanaf mei dat we problemen hadden. Het zou aan de software liggen van de decoder. flauwekul want het was een kapotte harde schijf, wat ik al vele malen had doorgeven. Maar goed. Heb aantal malen gevraagd om restitutie van mijn geld voor de tv. Zou geregeld worden. NIET dus. Heb de knoop doorgehakt en toen maar gevraagd om het contract met tele2 te beëindigen, tele2 noemt het coulance.

Wauw, binnen een maand werd mijn contract beëindigd en ik kon uitzien naar een andere provider. Alles netjes geregeld, klantenservice vertelde dat mijn rekeningen zouden worden gecrediteerd met de restitutie van de maanden dat ik geen of nauwelijks gebruik kon maken van de tv.

Tot onze grote verbazing komt er begin september een brief binnen van intrum justitia met een vordering van tele2. Dit betrof de openstaande facturen die door tele2 zouden worden gecrediteerd. Hoezo coulance regeling van tele2. Ik gebeld met tele2 wat is dit nu. Wij geven u geen informatie met betrekking tot deze zaak en verzoeken u om het uit te zoeken met intrum, kreeg ik te horen. Contact met intrum gezocht.

Coulance, Restitutie dat doen ze niet bij tele2 meneer. U heeft gewoon de facturen niet betaald en daardoor zijn ze naar ons gestuurd. Gelukkig heb ik de mail van tele2 bewaard en doorgestuurd naar mijn eigen box aangezien tele2 webmail niet meer te benaderen is.

Pas dus goed op als je uit coulance door tele2 het contract beëindigd en ook met de restitutie. Als ze je dus linksom niet kunnen pakken proberen ze er aan de rechterkant blijkbaar om heen te komen. Dit kan een lange zaak worden maar ik ben bereid om dit zelfs op de spits te laten drijven.

Ik weet niet of er meerdere zijn van jullie met de zelfde problemen maar laat het horen.

Groetjes Bertrand
 
cornfed
Dat is inderdaad geen fijne zaak.

Als je documenten kan overleggen waarin staat dat je Tele2 vrijwillig uit je contract laat, hoef je echt nergens bang voor te zijn.
Het is voldoende om Tele2 per brief (met kopie van de coulance regeling) mede te delen dat hun vordering onterecht is.

Met Intrim Justitia heb je niets mee te maken.
Die werken alleen in opdracht van Tele2 en ook alleen Tele2 kan die opdracht weer intrekken bij hun.
Aangezien je al gebeld hebt met ze, heb je al voldoende gedaan.
Het is wel lastig dat ze je altijd proberen te intimideren, maar gewoon niets van aantrekken.

Dit is een zaak waarbij Tele2 Webcare zich nuttig mee zou kunnen maken!
Gewijzigd door cornfed op 24 september 2010, 10:37
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'tele2 stuurt door naar intrum justitia', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie