obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
Tele2 ADSL Plus vraag
ADSLer
Ik heb de aanbiedingen gezien van Tele ADSL Plus (http://tele2.nl/shop/Internet/ADSL_plus.htm)

Uit de specificaties kan ik niet afleiden welk type modem er geleverd wordt. Ik begrijp wel dat dit een bruikleen modem is maar ik wil graag mijn eigen modem aansluiten omdat dit goed werkt en ik hier volledige controle over heb. Dat is een Zyxel 2602HW met Voip + draadloos.

De vraag is dus welk merk/model Tele2 levert voor het ADSL Plus (10/1 Mbits) abonnement.

Op de website van Tele2 vond ik wel een handleiding maar weet niet of dit ook voor het modem is wat geleverd wordt, wellicht zijn er meerdere type modems in gebruik.
http://clogic.versatel.nl/info/handle...0dot3.pdf]

De reden dat ik controle of mijn eigen modem(instellingen) wil is het feit dat ik Voip al dan niet wil kunnen instellen en ook keys voor het draadloze internet. Daarbij wil ik ook controle hebben over de firewall instellingen en het wel of niet blokkeren van poorten.
 
ADSLer

Quote

beaglefan schreef:
ik heb 10/1 abbo,

ik heb een Davolink 2020

keys voor W-lan zijn in te stellen, en voor Azureus E.D. kan ik gewoon de poorten instellenWink


Bedankt voor je antwoord. Ik maak hieruit op dat het geleverde modem een Davolink 2020 is.
Kun je dit modem ook zelf instellen vwb Voip?
Ik bedoel hiermee of je zoiets als Voipbuster als Voip provider kunt instellen.
 
ADSLer

Quote

beaglefan schreef:
pfff dat zou ik niet weten, volgens mij staat er verder niks over

ik kan onder voice tussen twee caller ID's mode schakelen, maar dat is volgens mij alleen als je gebruikt maakt van tele2 telefonie


Het omschakelen van twee caller ID's is niet voldoende voor mij. Ik wil zelf de Voip instellingen kunnen aanpassen. Je moet dan denken aan SIP server, SIP number, login/password e.d.

Ik wil niet vastzitten aan alleen Tele2 vwb Voip.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 ADSL Plus vraag', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie