Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met bellen via internet voip telefonie.
Geen alarmnummers bellen met Tele2?
|
|
febels |
Geplaatst op 20 July 2007, 10:57
|
Activiteit Berichten: 5 Lid sinds: 20 Jul 2007 |
Ik kreeg vandaag mijn bevestiging binnen met de datum wanneer mijn Tele2 pakket wordt aangesloten en tot mijn grote verbazing las ik in de brief dat je met Tele 2 telefonie geen alarmnummers kan bellen. Weet iemand wat daar de oorzaak van is? |
|
|
febels |
Geplaatst op 20 July 2007, 14:58
|
Activiteit Berichten: 5 Lid sinds: 20 Jul 2007 |
Als ik tijd heb van het weekend zal ik eens een scan van de brief maken |
|
|
fontijne |
Geplaatst op 03 August 2007, 10:49
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 13 Jun 2007 |
Ik denk dat je bedoeld geen alarmcentrales bellen met een modem in de eigen alarmcentrale, hetgeen ook geldt voor faxapparaten. De normale landelijke alarmnummers kun je standaard belllen. |
|
|
loudness |
Geplaatst op 19 August 2008, 22:29
|
Activiteit Berichten: 19 Lid sinds: 02 Aug 2008 |
Als je de brief goed leest zal je lezen dat het om een allarmlijn gaat. bijv een allarm voor je huis of eentje voor de verzorging (denk aan een berjaarden tehuis) . echter kan je alle nummers bellen die je met een gewonne tel ook kan bellen. De reden dat je geen allarm centrale erop kan sluiten is dat deze altijd via een aneloge lijn loopt net als een pin automaat. aangezien tele2 digitaal leverd is het dus niet mogelijk. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen alarmnummers bellen met Tele2?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? | Tele2 mobiele telefonie (GSM) | : 2 | 23 Oct 2021 |
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 3 | 26 Feb 2018 |
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 | Klacht over Tele2 | : 1 | 29 Sep 2017 |
Tele2 (geen) webmail. | Klacht over Tele2 | : 2 | 13 Sep 2017 |
Tele2 NAT-Type Gameconsole. | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 5 | 08 Aug 2017 |
Advertentie