Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
Tele2 compleet(van de wereld)
|
|
compie67 |
Geplaatst op 03 April 2011, 09:49
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 03 Apr 2011 |
i.v.m al geruime tijd slecht ontvangst uiteindelijk 1-4-2011 na overleg overgegaan naar van 20 naar 50 mbit. op de brief staat ingang 1-4 !!! het is nu 3-4-2011 en nog steeds niks en ik wordt maar steeds afgescheept door de helpdesk. 1-4 mijnheer klopt dat het wat langer kan duren, maar eind van de dag moet internet werken, tv kan een dag langer duren. kan maximaal 24 uur duren 2-4 nee mijnheer er moet fysiek wat worden omgezet, eind van de avond moet het werken, er is gister vermeld dat het twee keer 24 uur kan duren, ECHT NIET, BEN NU DUS NOG EEN LEUGENAAR OOK. 3-4 nu krijg ik te horen dat het wel tot dinsdag kan duren. Ik heb compleet besteld en nu compleet niks waarvan het niet bereikbaar zijn het ergste is. |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 03 April 2011, 12:21
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
De ellende is dat men in de wijcentrale die in gebruik is door Tele2 wat om moet zetten als je overstapt van 20 naar 50. Dat kan alleen op werkdagen, en men heeft daar de onderaannemer voor nodig, Tele2 heeft die deskundigheid zelf niet in huis. Nu is de relatie tussen Tele2 en de onderaannemers flink bekoeld, en daar is de klant weer de dupe van. De HD medewerker krijgt een mededeling in zijn/haar scherm, en heeft daar totaal geen invloed op. Don't shoot the messenger, het is de buffer tussen de klant en Tele2, mogen de klappen opvangen voor een warrige ISP. Ook wordt NIET verteld bij de overstap van 20 naar 50 dat dit 3 werkdagen duurt, dus dinsdag zou de juiste info van de HD zijn. Brief of geen brief, je bent geen leugenaar, het is al sinds de invoering van 50 (voorheen Fiber) hetzelfde verhaal. Miscommunicatie Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
cornfed |
Geplaatst op 03 April 2011, 16:37
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Wat bedoel je met "slecht ontvangst"? Ik hoop niet voor je dat je hiermee problemen bedoelt met je ADSL lijn. Want die problemen kunnen nog wel erger worden bij VDSL. |
|
|
compie67 |
Geplaatst op 04 April 2011, 09:01
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 03 Apr 2011 |
Nou, hoe moeilijk kan het zijn om gewoon eerlijk te antwoorden dat je problemen hebt. Nu laat je een klant diverse keren terug bellen en steeds maar vooruit schuiven. Hedenochtend 7.00 had ik weer verbinding. Weet niet hoe vroeg de aannemers beginnen maar vermoed dat ze gewoon vergeten zijn voor mij de knop om te zetten. deze ronde verliest TELE2 echt mijn waardering. |
|
|
Tele2 Webcare |
Geplaatst op 04 April 2011, 12:41
|
Official van Tele2 Berichten: 518 Lid sinds: 21 Jul 2008 |
Beste compie67, Ik zie nu pas dat je ook op dit forum een bericht hebt geplaatst. Fijn om te horen dat de verbinding op dit moment weer werkt. Om het overzicht te bewaren zal ik verder via het Tele2 forum communiceren. Met vriendelijke groet, Danielle van Tele2 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 compleet(van de wereld)', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? | Tele2 mobiele telefonie (GSM) | : 2 | 23 Oct 2021 |
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 3 | 26 Feb 2018 |
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 | Klacht over Tele2 | : 1 | 29 Sep 2017 |
Tele2 (geen) webmail. | Klacht over Tele2 | : 2 | 13 Sep 2017 |
Tele2 NAT-Type Gameconsole. | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 5 | 08 Aug 2017 |
Advertentie