Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
Tele2 Modem
|
|
playonhd |
Geplaatst op 23 August 2011, 17:08
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 23 Aug 2011 |
Ik vindt het Tele2 Modem slecht,het is al achterhaald,en niet krachtig genoeg tegenover andere modems. Welke modems kan ik nog meer gebruiken voor Tele2? Fritzbox bijv? Ik kan niet bekabeld met mijn modem,hoe kan dat? Moet je dat in het modem ergens instellen? Groet playonhd. |
|
|
jpt |
Geplaatst op 23 August 2011, 18:50
|
Activiteit » Amsterdam Berichten: 188 Lid sinds: 19 Aug 2010 |
eigenlijk kan je geen ander modem gebruiken! tele2 geeft de nodige inlog gegevens niet prijs! heb je ook telefoon van tele2 dan kan je die niet meer gebruiken. de davolink (tot 20mb )moet je op poort 3 of 4 bekabeld aansluiten. poort 1 en 2 zijn voor tv. comtrend zou ook op deze manier moeten maar ik weet dit niet zeker. heb je geen telefoon van tele2 voor de davolink staat ergens hier op het forum een how to om achter je inlog gegevens te komen (als dit nog werkt) grts kleine foutjes worden gezamelijk een grote berg
waar je gewoon tegenop kijkt! |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 23 August 2011, 22:45
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Hier staat meer over het vervangen van het Tele2 modem. Davolink router vervangen |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 Modem', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? | Tele2 mobiele telefonie (GSM) | : 2 | 23 Oct 2021 |
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 3 | 26 Feb 2018 |
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 | Klacht over Tele2 | : 1 | 29 Sep 2017 |
Tele2 (geen) webmail. | Klacht over Tele2 | : 2 | 13 Sep 2017 |
Tele2 NAT-Type Gameconsole. | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 5 | 08 Aug 2017 |
Advertentie