obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
Mediaspeler i.c.m. Tele2 modem
mmgfok
Ik probeer al enkele dagen een mediaspeler (LG DP1Cool aan te sluiten op het netwerk thuis, en dus op het modem van Tele2 (DV201AMR).
De situatie is nu als volgt:

LG is aangesloten op LAN2 van het modem, waar op LAN1 de STB zit. Internet werkt, TV werkt ook, wanneer ik handmatig een IP-adres e.d. toeken aan de LG dan zegt deze dat het gaat werken, om vervolgens geen verbinding met het LAN of internet te maken... Ook de computer is niet zichtbaar in de lijst met 'servers'.
Een ping vanaf de computer naar het ip-adres wat ik heb toegekend aan de LG levert wel resultaat op. Wat sla ik over/doe ik verkeerd?
Bij het instellen van de mediaspeler moet ik kiezen tussen dynamisch en vast. Bij dynamisch wordt er een ip toegekend die volledig buiten de range ligt van het t2 modem. Bij vast kies ik tot nu toe een ip adres waarbij de laatste cijfers binnen de range liggen van het modem

Kan iemand mij helpen wat de volgende stap is?
 
plizz
Je moet die LG op LAN 3 of 4 aansluiten, omdat LAN 1 e 2 voor IPTV. Als LAN 3 of 4 al bezet is, moet je een switch aansluiten op LAN 3 of 4. Een op de switch je LG en PC of laptop aansluiten.
 
mmgfok
En ik maar denken dat ik alles had geprobeerd.... Ongelooflijk.

Dank!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mediaspeler i.c.m. Tele2 modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie