obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Tele2 pleegt contractbreuk.
Merino
De integrale tekst van mondelinge overeenkomst tussen Tele2 en Merino

Dan start ik nu de bandopname.

Graag vat ik de gemaakte afspraken voor u samen. Dit gedeelte van het gesprek wordt nu opgenomen zodat u altijd kunt terugvallen op de gemaakte afspraken. Gaat u daarmee accoord?


Ga ik mee accoord.

U heeft gekozen voor Tele2 PreSelect bellen met voordelige gesprekstarief van Tele2voor het vaste abonnement betaalt u 12 euro 50 per maand, de contractduur is 12 maanden de opzegtermijn is 2 maanden; klopt dat?

Ja, ga ik mee accoord.

Wilt u uw volledige naam opnoemen?

XXXXXXXXXXXXXXXXXX

Ja, en eh, uw straatnaam, postcode en woonplaats.

XXXXXXXXXXXXXXXXXX

En uw geboortedatum is?

XXXXXXXX

Uw eh bankrekeningnummer?

XXXXXXXX

U gaat accoord met betaling middels automatische incasso?

Ja, ga ik mee accoord.

Eh, kunt u voor mij het vaste telefoonnummer opnoemen?

Of ik u? ja natuurlijk; XXXXXXXXXX

U hebt geen ISDN-lijn, klopt dat?

Nee, geen ISDN nee, nee.

Tele2 neemt het telefoonabonnement behorend bij dit telefoonnummer over en geeft het door aan uw huidige provider u dient het telefoonnummer dus niet zelf op te zeggen, klopt dat?

Ja, ga ik mee accoord.

U ontvangt een schriftelijke bevestiging van deze mondelinge overeenkomst binnen zeven dagen. Na ontvangst van de bevestigingsbrief heeft u nog zeven dagen bedenktijd. Ehm, Daarin kunt u de algemene voorwaarden van Tele2 vinden. Deze kunt u ook vinden op www.tele2.nl en u ontvangt deze automatisch bij de bevestigingsbrief.
Gaat u er mee accoord dat deze algemene voorwaarden van toepassing zijn op de overeenkomst?

Ja.

Dan stop ik nu de opname.

Aldus overeengekomen op 06 september 2011 om 19:15 uur.

Heden, 19 october 2011, géén telefoon.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 pleegt contractbreuk.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie