obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
klachten levering producten tele2
Vondeling66
Ik ben niet tevreden hoe Tele2 met klachten omgaat.
Je wordt enorm aan het lijntje gehouden.
De verbinding van tv, internet en telefoon zijn er vaak niet of slecht.
Iedere keer weer resetten.
Dat is toch niet normaal?? Met Ziggo had ik nooit problemen.
Nu wil ik opstappen maar dan moet ik een opstapboete betalen??
Belachelijk!!
Wat kan ik hieraan doen??
 
Merino

Quote

Vondeling66 schreef:

Ik ben niet tevreden hoe Tele2 met klachten omgaat.
Je wordt enorm aan het lijntje gehouden.
De verbinding van tv, internet en telefoon zijn er vaak niet of slecht.
Iedere keer weer resetten.
Dat is toch niet normaal?? Met Ziggo had ik nooit problemen.
Nu wil ik opstappen maar dan moet ik een opstapboete betalen??
Belachelijk!!
Wat kan ik hieraan doen??


Begin met het indienen van een klacht wegens nalatigheid in nakoming van de overeenkomst.
Stel daarin een datum, voorwelke je een inhoudelijke reactie van Tele2 verlangt. Stel daar ook in, dat, als vóór die datum niet inhoudelijk gereageerd kan worden, u per kerende post een ontvangstbevestiging wilt ontvangen met daarin de datum waarop Tele2 wél inhoudelijk zal reageren.

Zoek de publiciteit. Op Twitter, op de Tele2 Facebookpagina, op de Teler2 Hyvespagina, op het forum van de Consumentenbond en op het eigenmerkforum.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'klachten levering producten tele2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie