obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Tele2? Post hier je Tele2 klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Emailadres tele2 verdwenen
tessajonker
Beste,

Ik gebruikte altijd een e-mailadres van Tele2 waar veel inloggegevens van diverse sites en diensten in opgeslagen stonden, en natuurlijk de e-mailadressen van al mijn contactpersonen.
Gisteravond zag ik ineens dat ik 400+ nieuwe e-mails had van één en dezelfde persoon. Zijn e-mailadres heb ik nog opgeschreven. Binnen een kwartier was dit aantal nog eens met ±100 gestegen. En ik kon het niet stoppen. Er stond in de mails dat er een e-mail, die ik gestuurd zou hebben, niet verzonden kon worden. Deze e-mails had ik dan gestuurd aan 'cu' of 'xyr' en ga zo nog maar even door. Ik heb geen 500 mails gestuurd, en zeker niet aan 'cu' en 'xyr'.
Toen ik vanochtend met de klantenservice belde wilde meneer gaan kijken of hij mijn account kon vinden. Nee, het was onvindbaar, van de aardbodem verdwenen, alsof het er nooit was geweest. Hij leek er zelf ook weinig van te snappen en het deed mij voorkomen alsof hij het probleem niet herkende. Ik kan het hier op het forum ook niet vinden dus ik vraag me af of er meer mensen zijn die dit probleem herkennen. Ik heb het e-mailadres van wie ik al deze mailtjes kreeg nog bij de hand, dus je mag me PM'en als je hetzelfde probleem hebt en wil weten of je van hetzelfde e-mailadres de mailtjes krijgt.

Ik ben erg benieuwd naar ervaringen van andere gebruikers. En of er überhaupt mensen zijn die ervaring hebben met dit probleem. Als ik nu probeer te mailen naar het e-mailadres dat van de aardbodem verdwenen lijkt te zijn, krijg ik ook weer een mail van dezelfde persoon als die mij gisteravond stalkte, waarin staat dat het e-mailadres op dit moment niet bereikbaar is maar dat het mailtje in de wacht wordt gezet om alsnog verzonden te worden.

Groeten van een ongeduldige en afwachtende binnenkort ex-Tele2 klant.
 
Bill
Ook via webmail kun je niet meer inloggen? Als dat wel kan direct je wachtwoord veranderen.

Het lijkt er op dat er bulk mail is verzonden met jouw email adress. Dit kan gespoofed zijn, dwz je account is niet gehackt maar simpelweg jouw mailadress in de afzender gezet.

Of je account is gehackt, daarom het advies direct je ww te veranderen.

Ik kan me voorstellen dat tele2 je email account op non actief zet als blijkt dat daarmee gespamd wordt. Een medewerker moet die dan echter wel weer kunnen vinden.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
tessajonker
Ik heb gisteravond direct geprobeerd mijn wachtwoord te veranderen, maar kon niet vinden waar dit moet gebeuren. Toen heb ik op internet gezocht hoe ik dit moest doen, de aanwijzingen opgevolgd, maar ik kon het wachtwoord niet veranderen waar ik dat normaal zou doen. Dit is dus inderdaad in overeenstemming met het feit dat medewerkers het account niet meer konden vinden, want als er geen account bestaat, kan daarvan ook het wachtwoord niet veranderd worden.
 
kobus1960
Het is aannemelijk dat je outlook of een ander soort programma gebruikt om je
Tele2 mail account te beheren, op de PC zelf dus. Nu kan het gebeuren dat je iets oploopt via het WWW. Dit zorgt voor de effecten die in de openingspost beschrijft. Echter Tele2 is niet verantwoordelijk voor het gedrag van jouw PC, en kan dus de boel blokkeren. Jouw PC veroorzaakt overlast. Dit is geen aanval op jou, meer een reconstructie van wat er fout gaat.

Mijn advies is altijd, neem een online Email account, bv. Gmail, en laat die je
Tele2 account beheren, dan kan dit niet voorkomen, MS Live net zo. Bovendien
raak je niets kwijt, je kan er altijd bij enz. Bovendien zijn die online Email accounts bijna onbeperkt in de opslag, spamfilters gratis aanwezig enz enz.
Je kan deze Email accounts voor de buitenwereld onzichtbaar laten werken, dus het lijkt voor de ontvanger alsof je gewoon via je provider mailt.

Ik ben voorstander van een dergelijk Email adres (gmail, Live) en je werkelijke account uit het zicht te houden. Makkelijk bij provider wissel en dat soort dingen.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Emailadres tele2 verdwenen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie