obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
Tele2 Modem en router TP-Link WR1043ND
Henkie
Goedemiddag,

Ik probeer een TP Link Router aan te sluiten op m'n netwerk. Nu heb ik alleen een Tele2 modem.
Heb de cd die bij de ROUTER is geleverd erin gedaan en alle installatiestappen voltooid, totdat m'n router settings worden geverifieerd.
Dit wil maar niet lukken (failed to verify router settings).

In het installatieproces geef je in op welke manier je connectie maakt. Statisch, dynamisch IP of PPPoE. Volgens de Tele2 helpdesk
moet ik kiezen voor dynamisch IP. Ik dacht zelf PPPoE en vroeg mijn inloggegevens. Deze kon tele2 niet geven omdat die er niet zijn
en men verzekerde mij dat ik de connectiemethode dynamisch IP moet kiezen. Maar dit werkt helaas niet.

Wie kan mij verder helpen?
 
cornfed
Het Tele2 modem is niet alleen een modem, maar ook een router.
Je wilt dus twee routers met elkaar verbinden.

Voor zulke gevallen hebben we al een lopend topic: -> Een router achter een Davolink opstellen en hem gebruiken als switch
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 Modem en router TP-Link WR1043ND', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie