obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
Tele2 proefabonnement film1/sport1
niels1980
Hallo lezers,

Wij hebben sinds juli 2007 tele2 gold abonnemt tv/internet en bellen voor 2jaar afgesloten. In dec. 2007 hebben wij een proef abonnement afgesloten voor film1/sport1 voor 5 euro p/m 3 maanden lang. Wij in feb 2008 netjes voor verloop van 3 maanden het proefabonnemt weer opgezegt. Nu blijkt dat ze ons bij het opzeggen van film1/sport1 gewoon weer een nieuw contract hebben afgesloten voor 2jaar. Dus ons contract loopt niet af in juli 2009 maar in feb 2010. Iemand enig idee of dat zomaar kan of dat het gewoon misleiding is van tele2.

Met Vriendelijke groet
 
dabird
Dag Niels,

Ook ik heb dat proefabbo gehad en weer tijdig opgezegd. Ik heb via de helpdesk (telefonisch) nagevraagd of mijn contractdatum was gewijzigd. Dit was ook bij mij het geval. Ik heb toen aangegeven dat bij het proefabonnement duidelijk stond aangegeven dat bij het annuleren van dit proefabonnement je oude contract weer zou gelden (dus ook m'n oude datum). Zij konden dit niet in het systeem wijzigen maar er is wel een aantekening gemaakt, ook heb ik een e-mail gevraagd waarin staat dat mijn oude contractdatum gehandhaafd blijft.

Dus ik zou maar even met de helpdesk gaan bellen.

Groetjes,

Bert
 
dabird
Trouwens nog een tip: bij mij bleken de facturen na die proefperiode ook niet helemaal te kloppen. Er zat overlap in de periodes en ook bleek ik te betalen voor het proefabonnement terwijl ik het al had opgezegd. Dus het kan geen kwaad om de facturen even na te lopen.

Ik heb al toezegging van tele2 dat ik het teveel betaalde terug ga krijgen. Ik zit gelukkig nu nog minder dan een jaar vast aan Tele2... ik ben toch aan het kijken of ik ergens anders wat 'beters' kan vinden... alhoewel Ziggo ook niet alles is Smile.
 
niels1980
Hoi Bert,

Bedankt voor de reactie, ik kwam er inderdaad ook achter toen ik bij het laatste factuur van de maanden maart t/m juni het volledige bedrag van film1/sport1 op een factuur kwam te staan. Dus je kan wel inschatten dat het een redelijk factuur was. Wat je zei over dat ze alles weer terug moeten naar het oude contract kun ik dus nergens meer terug vinden.

Groeten,
Niels
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 proefabonnement film1/sport1', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie