obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
oudertoezicht op Tele2
tas
Hallo Tele2 leden

Ik had een vraag/opmerking over het oudertoezicht op Tele2.Sinds kort hebben weTele2 TV Gold.
OP zich werkt dit goed..alleen vind ik dat we misleid zijn over het oudertoezicht van 18 + zender(s).
Op de tele2 pagina bij veel gestelde vragen staat dit :

* Kan ik mijn kinderen beschermen voor programma's en tv-zenders die bestemd zijn voor 18 jaar en ouder?

Ja, via het menu 'Mijn instellingen' op de mediabrowers kunt u 'Ouder toezicht' activeren. Als er een tv-zender, film, serie, of programma bestemd voor 18 jaar en ouder wordt geselecteerd, dan zal er eerst om een pincode gevraagd worden.

Nu werkt dit dus niet achteraf gebleken na vragen aan de helpdesk (tel-chat) voor de erotiek TV zender Blue Hustler,maar alleen bij de films 18 +

Als we dit hadden geweten hadden we geen abbo genomen op TV Gold.

We vinden heel vreemd dat zulke kanalen niet geblokkeerd kunnen worden..bij andere digi aanbieders kan dit namelijk wel.En Tele2 wel aangeeft op hun eigen page dat TV zenders 18 + wel met een pincode kan worden beveiligd!!!

We vinden dit misleiding!!

Vriendelijke groet
Frank & Miranda
 
jantjebeton
Dit is een bekend probleem bij Tele2, waar ze tot op heden nog steeds geen oplossing voor gevonden hebben (en waar dus blijkbaar geen prioriteit ligt voor Tele2 om het wel op te lossen)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'oudertoezicht op Tele2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie