obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL
 Onderwerp afdrukken
Tele2 download snelheid
HJBrandt
Ik zit nu 2 jaar bij Tele2 in het begin was de download snelheid 1,5mb en na een software update voor het modem ging de snelheid naar 1,6mb ik denk dat gaat de goede kant op,
maar een mand later zijn ze de lijn aan het knijpen en loopt de download terug naar 1,2mb,Ik meteen bellen naar Tele2 maar daar komen ze met een LUL verhaal de lijn wijd open staat.
Dus ik meteen mijn abbo op gezegt laat me niet meer voorliegen door tele2.
gelukkig Per 1-december-2009 voorgoed verlost van de tele2hel.
Gewijzigd door HJBrandt op 07 september 2009, 21:31
 
hansvannunspeet
het is nog steeds hetzelfde ook ik ben een tele2 abonnee,(sinds een week of vier),het is een ramp,de schuld van de lage download ,je betaalt wel voor die z.g. 20 mb, en je haalt dan 3 mb,die schuld ligt altijd bij de gebruiker ,tientallen antwoorden liggen erbij de helpdesk klaar om vooral toch maar niet toe te geven dat het probleem bij tele 2 ligt,stel voor dat ze op hun kosten een monteur moeten sturen en die geen probleem bij de klant kan constateren,ze laten je gewoon met het probleem zitten ,dus maar weer overstappen,jammer genoeg kan dat pas na een jaar,groet xxx@tele2.nl




EDIT MOD:

Toch maar even het e-mail adres onleesbaar gemaakt. You never know...

Gewijzigd door cornfed op 12 september 2009, 01:32
 
pixie66
Mijn snelheid is plotseling verlaagd van ruim 1,6 mb naar ruim 13 mb. Hebben andere hier ook last van? Ik vermoed dat Tele2 de cap heeft aangescherpt, want de nieuwe snelheid is heel stabiel, net als de vorige. Ik vermoed dus dat het niet aan mijn eigen verbinding ligt.
Gewijzigd door pixie66 op 10 oktober 2009, 09:07
 
Babo
Zelfde probleem sinds een aantal weken. Had al een treurige maar zeer stabiele 1mb (8 Mbit) verbinding. Deze is nu naar 0.8 mb verlaagd. Zat al te twijfelen om over te stappen maar denk dat dit het zetje is dat ik nodig had.
 
pixie66
Na resetten van mijn modem gelukkig weer terug naar 1.6 mb
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 download snelheid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
tele2 nummerbehoud, wat is hiervoor nodig? Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 23 okt 2021
Netwerknaam plotseling teruggezet naar Tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 3 26 feb 2018
My Tele2 onbereikbaar gemaakt door Tele2 Klacht over Tele2 : 1 29 sep 2017
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
Tele2 NAT-Type Gameconsole. Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 08 aug 2017
Advertentie